måndag 7 juli 2008

Min favoritkille

Igårkväll ringde telefonen och jag fick besked om att Gammel-Ulf, 12 veckor var klar för leverans. En del små saker att ordna innan jag åkte iväg och hämtade honom. Nu är han tyvärr inte min! Jag har honom bara till låns av mina barn och deras pappa som han ska bo hos mesta tiden. Men jag har lovat ställa upp när det krisar,

vem kan säga nej till en sådan här snygging?




På upptäcksfärd hos "plast-matte"


Jag har redan tagit ett trettiotal bilder på min lilla kelgris, men publicerar de här två så länge... En kattunge är förstås inte så märkvärdig men jag är stolt som en förstföderska:).

4 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

söt

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Vilken sötnos!

karin-odlar-sin-trädgård sa...

Inget nytt har du bloggat, du sitter väl och spinner med din nya kille? Han var verkligen bedårande söt, fotot gör honom inte rättvisa, önskar att jag inte var allergisk!

Min Verden sa...

For en nydelig liten pjusk :) Gratulerer så mye med den. Hanne